Prawdopodobnie prototypem modelu nowej Toyoty Supry stanie się nowa wersja sportowego conceptu Toyota FT-HS, który po raz pierwszy był pokazany kilka lat temu. Pod maską Toyota FT-HS drzemie potężny silnik V6 o pojemności 3,5 litra, dzięki któremu samochód przyspiesza.

Subaru BRZ – producent pokazał produkcyjną wersję swojego coupe BRZ na salonie samochodowym w Tokio. Auto to brat bliźniak sportowej Toyoty GT86, różnią się minimalnie. Subaru BRZ charakteryzuje się długością wynoszącą 4240 mm, szerokością 1775 mm i wysokością 1300 mm. Podobnie jak Toyota samochód powstał jako coupe 2+2. Pod maskę Subaru BRZ trafił silnik boxer Subaru. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 2.0 litra generuje moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 205 Nm. Prawdopodobne osiągi Subaru BRZ to przyspieszenie do setki w ok. 7 sekund. Zastosowanie silnika typu boxer sprawiło, że auto ma niżej położony środek ciężkości w porównaniu do innych tego typu aut, co powinno przełożyć się na dużo lepsze właściwości jezdne. Motor Subaru BRZ współpracuje ze skrzynią 6-biegową manualną bądź automatyczną, która przekazuje napęd na koła tylne. Nareszcie jakieś ładne Subaru…

Subaru BRZ – producent pokazał produkcyjną wersję swojego coupe BRZ na salonie samochodowym w Tokio. Auto to brat bliźniak sportowej Toyoty GT86, różnią się minimalnie. Subaru BRZ charakteryzuje się długością wynoszącą 4240 mm, szerokością 1775 mm i wysokością 1300 mm. Podobnie jak Toyota samochód powstał jako coupe 2+2. Pod maskę Subaru BRZ trafił silnik boxer Subaru. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 2.0 litra generuje moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 205 Nm. Prawdopodobne osiągi Subaru BRZ to przyspieszenie do setki w ok. 7 sekund. Zastosowanie silnika typu boxer sprawiło, że auto ma niżej położony środek ciężkości w porównaniu do innych tego typu aut, co powinno przełożyć się na dużo lepsze właściwości jezdne. Motor Subaru BRZ współpracuje ze skrzynią 6-biegową manualną bądź automatyczną, która przekazuje napęd na koła tylne. Nareszcie jakieś ładne Subaru…
JBB – STW C-Enter POWER FACTOR – Gymkhana po polsku – gwiazdą filmu jest Polski „Ken Blok” i jego zmodyfikowane do driftu BMW E30. Oprócz sportowego klasyka bokiem jeździ też ciągnik siodłowy Volvo. W kilku scenach pojawiają się Ford Gran Torino, monster truck, a nawet czołg. Są też obowiązkowe ujęcia w zwolnionym tempie, rozbijanie luster i czarny filtr nadający klimat produkcji. Nie zabrakło też pięknej kobiety.
Mercedes G-Class Vilner – bułgarska firma słynie z luksusowych przeróbek wnętrz samochodów i tym razem pokazała co potrafi. Na warsztat trafił Mercedes G 55 AMG czyli najmocniejsza wersja z silnikiem 5,5-litra V8 KOMPRESSOR. Osiągając moc 500 KM (368 kW) jednostka ta przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. „Terenówka” zawstydzi na drodze nie jedno teoretycznie szybsze czy pseudosportowe auto. Teraz można w aucie poczuć się jak w najdroższej limuzynie. Vilner nie ujawnia ceny pakietu, a więc jest zapewne niebagatelna.


